Beheren
Iedere vastgoedportefeuille vraagt veel zorg in de vorm van vastgoedbeheer. Vastgoedeigenaren en beleggers staan elke dag weer voor de uitdaging hun vastgoed zo optimaal mogelijk te laten renderen. ZUID Beheer gaat deze uitdaging dagelijks aan voor haar opdrachtgevers, met succes.
Bij ZUID Beheer regelen we dit tot in de details zodat u een zorgeloze verhuurperiode tegemoet gaat. Inzichtelijkheid en transparantie kenmerken de werkwijze van ons vastgoedbeheer.
Administratief vastgoedbeheer
Financieel beheer van uw vastgoed kan zorgen met zich meebrengen. Het vergt veel tijd en inspanning om uw huuradministratie met bijbehorende afrekeningen van (service)kosten af te handelen.
ZUID Beheer verzorgt graag uw volledige financiële administratie waarbij we u natuurlijk regelmatig op de hoogte houden en aanbevelingen doen voor een beter rendement van uw vastgoed.
Wij managen alle geldstromen die de exploitatie van uw vastgoed aangaan. U kunt hierbij denken aan:
- Huur incasseren
- Gegevensbeheer conform de AVG
- Huurfacturatie en incasso
- Waarborg en bankgarantie
- Doorstorten van huurbetalingen
- Debiteurenbewaking
- Doorvoeren van jaarlijkse huurverhoging
- Verzorgen van huurafrekening naar verhuurder
- Opstellen van jaarlijkse afrekeningen GWE
- Afrekening en teruggave waarborgsom
- Huurcontracten opstellen
Technisch vastgoedbeheer
Technisch beheer is een belangrijk onderdeel van uw vastgoedbeheer. Toch zien veel vastgoedeigenaren op tegen reparatievragen van huurders. Maar het is wel belangrijk dat deze aanvragen goed opgevolgd worden. Immers, het technisch onderhoud van uw vastgoed is bepalend voor de kwalitatieve uitstraling en de waardeontwikkeling.
Zeker bij grote wooncomplexen zijn er veel toeleveranciers waarmee servicecontracten onderhouden dienen te worden. Onder technisch beheer vallen zaken als brandveiligheid, onderhoud, facility management en energiemanagement. Uiteraard zorgen we dat alles voldoet aan de juiste wet- en regelgeving. De waarde van uw vastgoed blijft door ons hoogwaardig technisch beheer gewaarborgd voor de toekomst.
Met onze praktijkgerichte- en daadkrachtige aanpak realiseren wij het beste voor u en uw huurders. U kunt daarbij denken aan:
- Aanspreekpunt huurder m.b.t. service vragen
- Verzorgen van toegang tot uw vastgoed indien u of uw huurder verhinderd is
- Aannemen en oplossen van onderhoudsklachten en storingsmeldingen
- Coördineren, aansturen en opvolgen werkzaamheden leveranciers
- Kostenbewaking van de werkzaamheden.
- Controle op uitgevoerde werkzaamheden